2
1
2
1
Poradnik

Serwis

 

 

GARMIN:

Reklamacje urządzeń nawigacyjnych GARMIN realizowane są na podstawie kodu gwarancyjnego urządzenia umieszczonego na opakowaniu sprzętu oraz na samym sprzęcie. Po podaniu wskazanego nr gwarancyjnego, serwis GARMIN rozpatruje realizację zgłoszenia.

SERWIS GARMIN: Garmin Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 181, 02-222 Warszawa, Tel. 00800 4412454


 

 

MIO:

W przypadku wystąpienia usterki podlegającej pod gwarancję prosimy o kontakt ze obsługą GALERIA GPS celem wskazania Państwu właściwego punktu serwisowego. 

Ogólne warunki gwarancyjne: 

Gwarancja 2 letnia, serwis door-to-door na urządzenie nawigacyjne, baterie podlega gwarancji półrocznej, matryce rok; istnieje możliwość dokupienia trzeciego roku gwarancjii za dodatkową płatą

Gwarancji podlegają wszystkie uszkodzenia nie wynikające z winy klienta.

OPIS STRATEGII PROCESU REKLAMACYJNEGO:

 

 

TOM TOM 

W przypadku wystąpienia usterki podlegającej pod gwarancję prosimy o kontakt ze obsługą GALERIA GPS celem wskazania Państwu właściwego punktu serwisowego. 

Ogólne warunki gwarancyjne: 

Gwarancja 2 letnia, serwis door-to-door na urządzenie nawigacyjne, baterie podlega gwarancji półrocznej, matryce rok; istnieje możliwość dokupienia trzeciego roku gwarancjii za dodatkową płatą

Gwarancji podlegają wszystkie uszkodzenia nie wynikające z winy klienta.

OPIS STRATEGII PROCESU REKLAMACYJNEGO:

 

 

NAVIGON 

Ogólne warunki gwarancyjne: 

Gwarancja 2 letnia, serwis door-to-door na urządzenie nawigacyjne, baterie podlega gwarancji półrocznej, matryce rok; istnieje możliwość dokupienia trzeciego roku gwarancjii za dodatkową płatą. W przypadku wystąpienia usterki podlegającej gwarancji sprzęt powinien zostać zwrócony sprzedawcy wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura), sprzedawca w imieniu klienta realizuje proces raklamacyjno - gwarancyjny. 

Gwarancji podlegają wszystkie uszkodzenia nie wynikające z winy klienta.

OPIS STRATEGII PROCESU REKLAMACYJNEGO:

 

 

 

 

GOCLEVER

Ogólne warunki gwarancyjne:

Okres gwarancji na urządzenia nawigacyjne wynosi 24 miesiące, licząc od daty sprzedaży sprzętu, ale nie dłużej niż 27 miesięcy od daty produkcji umieszczonej na Produkcie. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nie przekraczającym 21 dni roboczych od przyjęcia urządzenia na serwis. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin powyższy może ulec przedłużeniu o 30 dni.  Reklamujący zobowiązany jest zgłosić usterkę w Centralnym Serwisie Klienta pod numerem tel. (061) 8488 767. Usterka musi być zgłoszona do serwisu nie później niż 14 dni od jej zaistnienia.

System serwisowy: door-to-door

 

 OPIS STRATEGII PROCESU REKLAMACYJNEGO:


 


NAV ROAD
Dział Pomocy Technicznej jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 16.00, pod numerem telefonu: +48 32 254 60 24. E-mail: rma@navroad.com

Szczegóły dotyczące procedury serwisowej opisane zostały na stronie Internetowej:

http://www.navroad.pl/serwis.php

 

 

PANASONIC
Warunki serwisowe dla produktów PANASONIC określone są na poniiższej stronie:

http://www.panasonic.pl/e-gwarancja/flash/

 

HTC

 

CRC CommunicAID Poland Sp.zo.o.
Ul. Falencka 1B, Janki

05-090 Raszyn

 

Tel: 022 703 41 00

Fax: 022 703 41 50

http://www.crc-polska.com/pl/

customerservice@crc-polska.com

Dedykowaną osoba do obsługi HTC jest specjalista ds. obsługi klienta:

Marta Tomasiak

Tel. 022-703-41-12

e-mail: Marta.Tomasiak@crc-polska.com

 

Rv3
Serwis zapewnia nam firma Euroserv Mac Spółka z o.o.
Adres: ul. Ostrogórska 9; 41-200 Sosnowiec
Tel: (32) 266 13 51 / e-mail: Agnieszka.wywial@mac.com.pl lub kat1@mac.com.pl

 

GOGOMAN
Gwarancja 24miesiące .
Serwis: serwis@unicom.pl
022 492 03 51
warunki serwisowe: http://www.unicom.pl/serwis

 

 

  

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij